fredag 9. april 2010

Flettestrikk


Egenkomponert topp strikka i alpakka fra DSA. Jeg er veldig glad i raglan og rundfellinger, for da er plagge ferdig når en feller av, bare festing av tråder igjen. Her har jeg brukt både raglan-
og rundfelling.


Genseren i flettestrikk vart ferdig til jeg skulle på V-cup. Den fungerte fint,var god, varm og utrolig lett. Brukte bare 390 g DUO til den store genseren. Har ikke strikka den etter no bestemt oppskrift, bare "plukka" litt her og der og komponert underveis.


3 kommentarer:

  1. Veldig flotte plagg begge disse. Jeg er også glad i raglan og rundfellinger, liker ikke montering så godt.

    SvarSlett
  2. Lekkert strikk. Må ta å lære meg å strikke flette ein gong. det er jo så fint.

    SvarSlett
  3. Det ble fine gensere! Tenk om vi fikk bilde med dama inni :))

    SvarSlett